Kiinteistötoimi vastaa seurakuntayhtymän kiinteistöistä

Kiinteistötoimi ylläpitää ja hallinnoi seurakuntayhtymän toimitiloja, kiinteistöjä ja metsiä. Lisäksi kiinteistötoimi vastaa seurakuntayhtymän korjaus- ja uudisrakentamisesta. Kiinteistötoimen kautta sovit myös asuntojen vuokraamisesta.

Kiinteistötoimen henkilöstöön kuuluvat seurakuntamestarit, emännät sekä Vaivion kurssikeskuksen henkilökunta. Vaivion kurssikeskus ja siivouspalvelut toimivat kiinteistötoimen alaisuudessa.

Kiinteistötoimea johtaa kiinteistöpäällikkö. Johtava seurakuntamestari toimii seurakuntamestareiden ja emäntien lähiesimiehenä. Vaivion kurssikeskuksen toimintaa johtaa kurssikeskuksen tiiminvetäjä.

Kiinteistötoimi tekee yhteistyötä yhteisen kirkkoneuvoston alaisena toimivan kiinteistötoimikunnan kanssa.

kiinteistöpäällikkö
Joensuun seurakuntayhtymä
Kiinteistöpalvelut
Kirkkokatu 28
80100 Joensuu
johtava seurakuntamestari
Joensuun seurakuntayhtymä
Kiinteistöpalvelut
Kirkkokatu 28
80100 Joensuu

Yhtymän alueen seurakuntamestareiden ja emäntien esimies.