"Lohduksi toisillemme" -kirja julkistetaan keskiviikkona 1.6.

Joensuun Herättäjäjuhlien Lohduksi toisillemme -tunnus

Joensuun herättäjäjuhlien teemaan liittyvä ”Lohduksi toisillemme” -kirja julkistetaan ke 1.6. klo 16.30–18.30 Joensuun seurakuntakeskuksessa, Kirkkokatu 28.

Emeritusprofessori Paavo Kettunen kertoo tilaisuudessa paitsi uudesta kirjastaan myös herättäjäjuhlien ohjelmasta. Juhlatoimikunnan pj Petri Karttunen valottaa juhlien yleisluonnetta ja pääsihteeri Kati Nissi ja talkootoimikunnan pj Tapani Nuutinen kutsuvat talkoisiin.

”Tiettävästi ensimmäisen kerran herättäjäjuhlien aiheesta on julkaistu etukäteen kirja. Se on luonteeltaan yleistajuinen tutkimus, jossa lohdutusta käsitellään mm. historian, Raamatun, sielunhoidon, herännäisyyden ja virsien näkökulmasta”, kertoo Paavo Kettunen.

Kaikille avoimeen tilaisuuteen voi tulla koko ajaksi tai piipahtaa hetkeksi. Tapahtumassa on myytävänä uutta kirjaa (25 e) sekä herättäjäjuhlien juhlaopasta (5 e), josta ilmenevät kaikki juhlien tapahtumat. Herättäjäjuhlat pidetään Joensuussa 1.-3.7.2022.

2022-05-23 12:35:50.0