Joensuun ja Vaara-Karjalan seurakunnat järjestävät Kesäkassikeräyksen

Kassi täynnä ruokatarvikkeita

Joensuun ja Vaara-Karjalan ev.lut. seurakunnat toteuttavat tänä kesänä Kesäkassikeräyksen, jolla tuetaan vähävaraisten kesää ruokakasseilla. Tänä vuonna ensimmäistä kertaa käynnistetty Kesäkassikeräys on kesäinen versio Joulukassikeräyksestä, jonka Joensuun ev.lut. seurakunnat ovat järjestäneet jo yhdeksän kertaa.

Keräykseen voi osallistua lahjoittamalla seurakuntiin vakiosisältöisiä kesäkasseja, jotka diakoniatyöntekijät toimittavat avun tarpeessa oleville. Kassin sisällön on oltava arvoltaan noin 30 euroa. Kassit sisältävät muun muassa kaurahiutaleita, makaronia, näkkileipää, tonnikalaa ja lihapyöryköitä. Päiväysten tulee riittää kesän yli.

Kesäkassit tulee toimittaa 10.6. mennessä Joensuun seurakuntakeskukselle, Kiihtelysvaaran seurakuntatalolle tai Tuupovaaran seurakuntatalolle.

Kesäkassien sisältö:

• Kaurahiutaleita, riisiä, makaronia (3 pussia), sokeria, näkkileipäpaketti, hernekeitto, mehutiiviste, keksipaketti, tonnikalaa (3 purkkia) ja lihapyöryköitä (säilyke).
  • Voit halutessasi ostaa myös kahvia, teetä, makeisia, pähkinöitä tai kuivahedelmiä.
  • Huomaa, että päiväysten tulee riittää kesän yli.

Kesäkassien vastaanotto:

• Joensuun seurakuntakeskus, Kirkkokatu 28, neuvonta ma–to klo 9–11 ja klo 12–15 sekä pe klo 9–12
  • Kiihtelysvaaran seurakuntatalo, Tohmajärventie 31, seurakuntatoimisto ke ja pe klo 9–12 tai
  • Tuupovaaran seurakuntatalo, Koulutie 10, ti ja to klo 9–12.

2022-05-23 15:23:03.0