Venetsialaisia vietetään taas Ilosaaressa

Kuvituskuva, jossa teksti Venetsialaiset - veden, tulen, valon ja ilon juhla. Kuvassa myös viirejä ja lyhty...

Pielisensuun ja Joensuun ev.lut. seurakunnat järjestävät Venetsialaiset Ilosaaressa lauantaina 27.8. kello 18–21. Tapahtuman myötä vietetään Suomen luonnon päivää ja juhlitaan kesäkauden päättymistä menevän musiikin ja piknik-tunnelman merkeissä.

Venetsialaisiin voi tuoda omia eväitä, ja paikan päällä on ostettavissa käteisellä pientä purtavaa. Tarjolla on kahvia, mehua ja makkaraa. Makean nälkään saa herkkua nuorten kahvilasta, jonka tuotto menee nuorten Taizé-matkan hyväksi. Illassa musisoi Matias Valtteri.

Tapahtumaan on vapaa pääsy, ja siihen voi osallistua oman aikataulun mukaan pitkin iltaa. Mukana on Pielisensuun ja Joensuun seurakuntien työntekijöitä sekä vapaaehtoisia. Ilta päättyy yhteiseen messuun.

Venetsialaiset järjestetään tässä muodossa nyt toista kertaa. Tapahtumaan odotetaan saapuvan noin 300 kävijää.

Mon Aug 22 15:55:05 EEST 2022