Joensuun seurakuntien verkkoyhteyksissä katkoja 13.–15.12. – seurakuntatoimistojen palveluissa voi olla häiriöitä

Iita, tietoverkko.jpg

Joensuun seurakuntien tietoliikenneyhteyksistä huolehtiva Itä-Suomen IT-aluekeskus muuttaa Kuopiosta Mikkeliin 13.–15.12. Muuton vuoksi Joensuun seurakuntien verkkoyhteyksissä voi olla katkoja ja seurakuntatoimistojen sekä Joensuun hautausmaan toimiston palvelut eivät toimi normaalisti erityisesti tiistaina 13.12. ja keskiviikkona 14.12.

Joensuun, Pielisensuun, Rantakylän, Pyhäselän, Enon, Kiihtelysvaaran ja Tuupovaaran seurakuntatoimistoihin sekä Joensuun hautausmaan toimistoon kannattaa ottaa yhteyttä muulloin kuin katkon aikana.

Asiointi seurakuntatoimistoissa

Seurakuntien toimistojen kautta voi varata mm. kasteen, vihkimisen ja hautauksen. Poikkeuksen muodostavat Joensuun seurakuntaan kuuluneiden hautaukset, joista sovitaan ottamalla yhteys suoraan Joensuun hautausmaan toimistoon.

Seurakuntien toimistoissa voi myös ilmoittautua leireille ja tapahtumiin sekä vuokrata seurakuntayhtymän toimitiloja omaan käyttöön. Virkatodistukset, sukuselvitykset ja avioliiton esteiden tutkinnat tilataan Kuopion aluekeskusrekisteristä.

Seurakuntatoimistojen aukioloajat ja yhteystiedot

2022-12-05 14:07:00.0