Kesäkassikeräys auttaa vähävaraisia tänäkin vuonna

Piirroskuva ruokakassista, jossa erilaisia paketteja, purnukoita ja pulloja, kassin kyljessä on rusetti ja ...

Joensuun seurakunta järjestää kesäkassikeräyksen, jonka avulla tuetaan apua tarvitsevia vähävaraisia. Keräykseen voi osallistua lahjoittamalla vakiosisältöisiä kesäkasseja, jotka diakoniatyöntekijät toimittavat avun tarpeessa oleville.

Yhden kassin sisältö on arvoltaan noin 30 euroa, ja se sisältää muun muassa kaurahiutaleita, makaronia, tonnikalaa ja säilykelihapyöryköitä. Kassit säilytetään huoneenlämmössä, ja tuotteiden päiväysten tulee riittää kesän yli.

Kesäkassit tulee toimittaa Joensuun seurakuntakeskukselle (Kirkkokatu 28) ajalla 1.–16.6.2023. Kasseja vastaanotetaan ensimmäisen kerroksen neuvonnassa ma–to klo 9–11 ja 12–15 sekä pe klo 9–12.

Kesäkassien sisältö:

• Kaurahiutaleita, riisiä, makaronia (3 pussia), näkkileipäpaketti, hernekeittoa, mehutiivistettä, tonnikalaa (3 purkkia), kauramaitoa, keksipaketti ja lihapyöryköitä (säilyke).
  • Voit ostaa lisäksi myös kahvia, teetä, makeisia, pähkinöitä tai kuivahedelmiä.
  • Huomaa, että kassit säilytetään huoneenlämmössä ja päiväysten tulee riittää kesän yli.

2023-06-01 11:15:44.0