Moottoripajan toiminta jatkuu uusissa tiloissa – avajaiset 17.6.

Joensuun seurakuntayhtymän moottoripajatoiminta käynnistyy jälleen kesäkuussa. Nuorille suunnattua pajatoimintaa on mahdollista jatkaa kokoontumisrajoitusten lievennysten myötä.

Aiemmin Kuurnankadulla toiminut paja on muuttanut kokoontumistauon aikana uusiin tiloihin. Moottoripajan uusi osoite on Jukolankatu 20, Joensuu. Ensimmäinen pajailta uusissa tiloissa pidetään keskiviikkona 3.6.2020.

Moottoripajan uusien tilojen avajaisia vietetään keskiviikkona 17.6. pajaillan yhteydessä eli klo 16-20. Avajaisia vietetään avoimin ovin. Paikalle ovat tervetulleita nuoret, heidän vanhempansa, vapaaehtoisohjaajaksi halukkaat henkilöt, yhteistyötahot sekä kaikki Moottoripajan toiminnasta kiinnostuneet. Tarjolla on makkaraa, mehua ja kahvia.

Moottoripajatoiminnan ideana on, että nuori voi tulla pajalle laittamaan ja korjaamaan ohjatusti omaa moottoroitua kulkupeliään. Pajalla työskennellään myös yhteisten projektien parissa.

2020-05-28 10:06:00.0