Yhteisen kirkkovaltuuston kokous striimataan 8.6.2020

Äänen miksauspöytä

Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymän yhteisen kirkkovaltuuston kokous pidetään ma 8.6.2020 klo 18 alkaen poikkeuksellisesti Rantakylän kirkossa. Kirkkosalissa järjestettävässä kokouksessa valtuutettujen väliset turvaetäisyydet on mahdollista pitää suositusten mukaisina.

Valtuuston kokoukset ovat julkisia kokouksia eli normaalioloissa kaikilla on mahdollisuus tulla seuraamaan kokousta paikan päälle. Koronavirustilanteen vuoksi kesäkuun yhteisen kirkkovaltuuston kokouksen osallistujamäärää joudutaan kuitenkin rajoittamaan siten, että kokoustilassa ei ole yleisöä.

Yhteisen kirkkovaltuuston kokousta on mahdollista seurata verkon välityksellä. Kokous välitetään suorana lähetyksenä YouTubessa Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymän Toivon tähden -kanavalla. Linkki kokoukseen jaetaan myös yhtymän verkkosivuilla osoitteessa www.joensuunseurakunnat.fi. Lähetys alkaa 8.6. klo 18.

Pääset seuraamaan kokousta myös suoraan tästä linkistä

Fri Jun 05 08:52:00 EEST 2020