Vapaaehtoisuus voimavarana -hankeella kartoitetaan vapaaehtoistoiminnan mahdollisuuksia

Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymässä toteutetaan kuluvan syksyn aikana Vapaaehtoisuus voimavarana -hanke. Hankkeella kartoitetaan seurakuntayhtymän ja seurakuntien nykyistä vapaaehtoistoimintaa sekä selvitetään, mitä vapaaehtoistoiminta voisi tulevaisuudessa olla.

Hankkeeseen liittyy kysely, jonka vastauksia tullaan käyttämään vapaaehtoistoiminnan kehittämiseen. Pääset vastaamaan kyselyyn tästä linkistä (forms.office.com)Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Vastaukset tullaan käsitelemään luottamuksellisesti ja tulokset raportoidaan siten, ettei yksittäisiä vastaajia voida tunnistaa. Kyselyyn vastaaminen vie vain muutaman minuutin. Vastauksia kerätään marraskuun loppuun saakka.

Vastanneiden ja yhteystietonsa jättäneiden kesken arvotaan kolme kappaletta lahjakortteja DUKA-puotiin (facebook.com)Linkki avautuu uudessa välilehdessä.

Avoimia keskustelutilaisuuksia vapaaehtoistyöstä

Kyselyn lisäksi vapaaehtoistoiminnan tulevaisuuden kehittämiseen on mahdollista osallistua avoimissa keskustelutilaisuuksissa. Tilaisuuksia järjestetään Joensuun seurakunnissa syksyn aikana seuraavasti

• ti 20.10. klo 18 Rantakylän kirkko
  • su 1.11. Reijolan seurakuntatalo, klo 12 alkavan messun jälkeen
  • ti 10.11. klo 18 Joensuun seurakuntakeskus
  • ma 16.11. klo 17.30 Kiihtelysvaaran seurakuntatalo
  • ti 17.11. klo 17.30 Tuupovaaran seurakuntatalo
  • ke 18.11. klo 18 Pielisensuun kirkko
  • ke 25.11. klo 18.30 Hyvän mielen tupa, Eno.

Mon Oct 05 15:57:13 EEST 2020