Joensuun hautausmaan kukkamyymälä on avattu – tarjolla kukkia niin haudoille kuin kotiparvekkeelle

Hautausmaan kukkamyymälän kasvihuoneella otettu kuva, jossa työntekijät seisovat kukkapaljouden keskellä ja...

Viime kesänä kukkamyymälässä oli myynnissä runsaasti begonioita, verenpisaraa ja hopealehteä. Kuvassa kukkamyymälästä vastaava hortonomi Seppo Leppänen ja viime vuonna kesätöissä hautausmaalla ollut Anna-Riitta Nikkanen. Kuva: Virpi Hyvärinen

Joensuun hautausmaalla (Rauhankatu 4) sijaitseva Hautainhoitorahaston kukkamyymälä on avautunut tälle kesälle. Kukkamyymälästä voi ostaa näppärästi kukkia niin haudoille kuin kotia tai puutarhaa kaunistamaan.

Kesäkukkien, mullan ja lannoitteiden lisäksi kukkamyymälästä saa myös leikkokukkia, viherkasveja ja kukkasidontaa.

Rauhankadun varrella, Rauhankappelin läheisyydessä sijaitseva myymälä on avoinna vuosittain vapusta pyhäinpäivään. Toukokuun ajan myymälä on avoinna ma-pe klo 8.30-16, kesäkuun ajan ma-pe klo 8-17 ja la klo 9-13 sekä 1.7. alkaen ma-pe klo 8.30-16.  Puhelinnumero kukkamyymälään on 013 2635 575.

2021-05-04 11:57:00.0