Joensuun seurakunnat luopuvat tilakohtaisista henkilörajoituksista – turvaväleistä huolehditaan edelleen

pino kasvomaskeja puisella pöydällä

Joensuun seurakuntayhtymän tiloissa on ollut koronan vuoksi käytössä kahden metrin turvaväleihin perustuvat enimmäishenkilömäärät. Rauhallisen koronatilanteen vuoksi aiemmin määritellyistä tilakohtaisista henkilörajoituksista on nyt luovuttu.

Kaikissa tapahtumissa, kirkollisissa toimituksissa, konserteissa ja jumalanpalveluksissa sekä ryhmätoiminnassa noudatetaan edelleen Siun soten koronaohjeistusten mukaisesti hyvää käsihygieniaa sekä riittäviä turvavälejä. Myös maskisuositus on edelleen voimassa.

Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymän keskusrekisteri, seurakuntien toimistot sekä Joensuun hautausmaan toimisto palvelevat edelleen pääosin etänä.

Yhteystiedot sekä ajankohtaiset tiedot tapahtumista löytyvät Joensuun seurakuntien verkkosivuilta. Neuvoa voi kysyä myös seurakuntien toimistoista.

2021-09-29 15:27:15.0