Joensuun hautausmaan toimiston aukiolo on palautunut normaaliksi

Koronatilanteen helpottaessa Joensuun hautausmaan toimisto siirtyi jälleen 4.10.2021 alkaen palvelemaan asiakkaita normaaleina aukioloaikoina ma–to klo 8.30–15 ja pe klo 8.30–14.

Sähköpostia voi lähettää osoitteeseen hautauspalvelut.joensuu@evl.fi ja toimiston väen tavoittaa myös puhelimitse numeroista 013 2635 571 tai 013 2635 573. Hautausmaan toimisto sijaitsee osoitteessa Rauhankatu 4, 80100 Joensuu.

Hautausmaan toimiston palveluita ovat mm:

• hautojen hoitosopimukset
  • muistomerkkisuunnitelmien hyväksyminen
  • siunaus- ja hautausaikojen varaus Joensuun seurakunnan alueella asuneille vainajille.
    (Pielisensuun, Rantakylän, Pyhäselän, Enon ja Vaara-Karjalan seurakuntien alueilla asuneiden siunaus- ja hautausajat varataan kyseisten seurakuntien toimistoista.)
  • krematorion palvelut: tuhkausajan ja hautausajan sopiminen sekä muualle menevien uurnien luovuttaminen
  • neuvonta ja opastus hautausasioissa

Wed Oct 06 10:10:00 EEST 2021