Seurakuntien joulutapahtumat ovat nyt julki – löytyvät kootusti osoitteesta hoosianna.fi

hoosianna 2020 2.jpg

Joensuun ev.lut. seurakuntien joulusivusto hoosianna.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä on avattu. Sivustolle on koottu seurakuntien joulutapahtumat ensimmäisestä adventista 28.11.2021 loppiaiseen 6.1.2022.

Seurakunnissa mennään kohti joulua toiveikkaina pitkän korona-ajan jälkeen. Tapahtumatarjonta alkaa olla jo mukavan runsasta, ja ne järjestetään kulloinkin voimassa olevien koronarajoitusten ja -suositusten puitteissa.

Luvassa on reilu kattaus joulukonsertteja, Kauneimmat joululaulut -tilaisuuksia, jouluaskarteluiltoja, myyjäisiä ja puurojuhlia. Joulun sanoman äärelle pääsee pysähtymään myös joulu- ja seimipoluilla sekä tietenkin perinteisissä joulukirkoissa.

Hoosianna.fi-sivustolta löytyy joulutapahtumatietojen lisäksi myös jouluisia videosatuja lapsille sekä muun muassa tietoa mahdollisuuksista osallistua paikallisiin joulukeräyksiin.

Hoosianna.fi on Joensuun ev.lut. seurakuntien kausisivusto, joka julkaistaan joulun alla joulusisällöllä ja pääsiäisen alla pääsiäissisällöllä.

2021-11-11 12:16:00.0