Joensuun seurakuntayhtymässä tarjolla noin 80 kesätyöpaikkaa

Joensuun ev.lut. seurakuntien risti-tunnuskuva valkoisena oranssilla pohjalla, sana #rekry.

Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymä palkkaa liki 70 kesä- ja kausityöntekijää hautaus- ja puistopalveluihin. Kahden kuukauden pituiset kesätyöjaksot ovat hautausmaiden ja puistojen hoitoa, jossa työntekijä tarvitsee reipasta asennetta, ahkeruutta ja kykyä fyysiseen ulkotyöhön. 5-7 kuukauden mittaisissa kausitöissä eduksi katsotaan myös alan koulutus, aikaisempi kokemus viheralueiden ylläpitotöistä sekä taito käyttää työssä tarvittavia pienkoneita.

Joensuun ja Utran kirkoissa on tarjolla oppaiden tehtäviä kahdeksalle. Oppaiden valinnassa kiinnitetään huomiota mm. valmiuteen toimia itsenäisesti, vastuullisesti ja palveluhenkisesti opastehtävässä, kielitaitoon sekä seurakuntaelämän tuntemukseen. Vierailijat pääsevät tutustumaan Joensuun kirkkoon 1.6. alkaen ja Utran kirkkoon 6.6. alkaen koronarajoituksia noudattaen.

Vaivion kurssikeskukseen haetaan kiinteistönhoitajaa, keittiötyöntekijöitä ja kesätyöntekijöitä 2-4 kuukauden mittaisiin tehtäviin. Kiinteistönhoitajan tehtävässä painottuvat kurssikeskuksen kiinteistöjen korjaus-, kunnossapito- ja huoltotyöt, sekä viher- ja ulkoalueiden siisteydestä huolehtiminen. Keittiötyöntekijän tehtävänkuvaan kuuluu mm. ruoanvalmistus ja leipominen, ruokasalityöskentely ja asiakaspalvelu. Kesätyöt sisältävät avustavia keittiötehtäviä, asiakaspalvelua ja puhtaanapidon työtä. Vaivion paikoissa painotetaan tehtäväkohtaista ammattiosaamista, reipasta työotetta ja asiakaspalvelutaitoja.

Lisäksi Joensuun seurakuntayhtymässä on avoinna sairaalasielunhoidon kesäteologin määräaikainen tehtävä ajalle 1.6.-31.7.2022. Työskentely tapahtuu Pohjois-Karjalan keskussairaalassa sekä Siilaisen kuntoutumiskeskuksessa. Tehtävän menestyksellinen hoitaminen edellyttää itsenäistä työotetta, oma-aloitteisuutta sekä valmiutta kohdata sairastuneita ja heidän omaisiaan.

Hakuaika tehtäviin on käynnissä. Haastattelut ja valinnat aloitetaan useimpiin tehtäviin jo hakuajan kuluessa.

Kesätyötarjonta ja hakemusten täyttäminen verkossa: joensuunseurakunnat.fi/rekrytointi.Linkki avautuu uudessa välilehdessä

2022-02-08 15:26:54.0