Ristintie-näytelmä Joensuun torilla pitkäperjantaina – näyttelijähaku käynnissä nyt

Kuva aiemman vuoden Ristintie-näytelmästä Joensuun torilta. Kuva kiirastorstain ehtoollisen tapahtumista. J...

Ristintie-näytelmä on nähty aiemminkin Joensuun torilla. Kuva: Cecilia Riikonen.

Joensuun ev. lut. seurakunnat järjestävät Ristintie-näytelmän pitkäperjantaina 15.4.2022. Ristintie on Kristuksen kärsimystarinan kertova näytelmä ja se toteutetaan vaellusnäytelmänä Joensuun torilla. Näytelmän ohjaa Janne Hyytiäinen. Jeesuksen roolissa nähdään Tomi Laurikainen.

Tapahtumaan etsitään avustavia näyttelijöitä esimerkiksi kansalaisten ja opetuslasten rooleihin. Kaikki näytelmään mukaan haluavat ovat tervetulleita. Aikaisempi näyttelijäkokemus ei ole välttämätöntä. Tarjolla on mukava työryhmä ja muistorikas kokemus.

Esitystä harjoitellaan maalis-huhtikuussa 2022 Joensuun seurakuntakeskuksella, Kirkkokatu 28 (2. kerros, yläsali). Ensimmäiset harjoitukset pidetään ke 2.3 klo 16.30 alkaen.

Lisätietoja: tuotantopäällikkö Cecilia Riikonen, p. 050 541 4181, ristintiejoensuu@gmail.com.

2022-02-17 07:54:00.0