Rantakylän seurakunta

”Taas kukkasilla kukkulat, oi Herra, kaikki vyötät ja laumat lukemattomat taas laitumilla syötät. Näin kaikki maa nyt iloissaan sinulle laulaa kiitostaan, julistaa kunniaasi. On autuas, ken olla saa Jumalan kartanoissa, ylistää Luojan kunniaa pyhien asunnoissa, kun hyvyydellä huoneesi, rauhalla läsnäolosi ravitset, Herra, meitä.” (VK 572:1,5)

Kesä on paitsi kukkien, myös musiikin ja yhteisen laulun aikaa! Utran kirkossa soi kesäsunnuntaisin jo perinteiseksi muodostunut iltamusiikkisarja. Kattaus on tänäkin kesänä monipuolinen. Utrassa kuullaan musiikkia barokista suomalaisiin gospellauluihin. Siellä soi myös mm. kantele, kitara, viulu ja sello. Laulamaan pääsee myös yhdessä! Laulu raikuu Rantakylän kirkon pihalla kesätorstaisin yhteislaulutilaisuuksien merkeissä.

Lutherin sanoin, musiikki on ihana ja rakas Jumalan lahja. Tervetuloa kuuntelemaan ja osallistumaan!

Seurakuntatoimisto
Rantakylänkatu 2 A, 80160 Joensuu (postiosoite PL 504, 80161 Joensuu)
avoinna ma-pe klo 9-12
rantakylan.seurakunta@evl.fi
Seurakuntatoimisto palvelee pääsääntöisesti puhelimitse ja sähköpostitse. Mikäli haluat varmistaa lähipalvelun, varaa aika etukäteen puhelimitse.

Seurakuntasihteeri Niina Komulainen

Kirkkoherra Ari Autio