Enon seurakunta

Kristus nousi kuolleista!

Tyhjältä haudalta liikkeellä lähteneitä naisia vastaan kävelee itse ylösnoussut. Ei ole enää kysymyksiä. Hän on siinä. Hän elää! Kuolema ei voinut teljetä häntä. Pahan valta ei voinut voittaa häntä. Synti ei voinut pitää häntä otteessaan. Pääsiäisen ihmeellinen sanoma meille on: Jumalan rakkautta ei voi mikään mahti maailmassa kukistaa. Synnin ja kuoleman vangit on vapautettu. Tie taivaaseen on avattu!

Jeesus sanoi kohtaamilleen naisille ja hän sanoo meille jokaiselle tänään ”Älkää pelätkö!” Mitä voisimmekaan pelätä, kun tunnemme hänen olevan vierellämme.

Olet lämpimästi tervetullut mukaan seurakuntamme toimintaan, jakamaan yhteistä toivoa!

Kati Nissi,
kirkkoherra

Seurakuntatoimisto
Enontie 30 A, 81200 Eno
avoinna ma-pe klo 9-12
enon.seurakunta@evl.fi
Seurakuntatoimisto on avoinna pääsääntöisesti lähipalveluna arkisin ma-pe klo 9-12. Mikäli haluat varmistaa lähipalvelun, varaa aika etukäteen puhelimitse.

Seurakuntatoimisto on suljettu seuraavina päivinä: 26.4., 10.5. ja 13.-14.6.

Seurakuntasihteeri Milla Suhonen

Kirkkoherra Kati Nissi
vapaapäivät yleensä ma ja ti