Enon seurakunta

Maaliskuussa askelia siivittää jo lintujen sirkutus. Kevät tulee, valo voittaa! Tuhkakeskiviikosta alkava paastonaika on matka kohti ristin ja ylösnousemuksen pääsiäistä. Meitä kutsutaan seuraamaan Jeesuksen jalanjälkiä. Mistä löydämme elämän mielen ja merkityksen? Hänen seurastaan. Hänen seurastaan, joka sanoo: Suurinta on palvella. Hän elää todeksi sen, mitä tämä tarkoittaa. Hän kutsuu meitä tuntemaan rakkautensa, joka vie ristille asti, pimeydestä valoon, kuolemasta elämään. Tätä saamme ihmetellä yhdessä. Olet lämpimästi tervetullut mukaan seurakuntamme toimintaan.

Siunattua kevään odotusta ja paastonaikaa!

Kati Nissi,
kirkkoherra

Seurakuntatoimisto
Enontie 30 A, 81200 Eno
avoinna ma-pe klo 9-12
enon.seurakunta@evl.fi
Seurakuntatoimisto on avoinna pääsääntöisesti lähipalveluna arkisin ma-pe klo 9-12. Mikäli haluat varmistaa lähipalvelun, varaa aika etukäteen puhelimitse.

Seurakuntatoimisto on suljettu seuraavina päivinä: 28.3., 26.4., 10.5. ja 13.-14.6.

Seurakuntasihteeri Milla Suhonen

Kirkkoherra Kati Nissi
vapaapäivät yleensä ma ja ti