Kettuvaaran hautausmaa

Kivinen aita ja portti, jonka päällä rautainen ristikoriste, taustalla puita, nurmea ja hautakiviä.

Kettuvaarantie 10 b, 80260 Joensuu

013 2635 577 hautausmaan toimisto avoinna ma–to klo 8.30–15 ja pe klo 8.30–14, hautauspalvelut.joensuu@evl.fi

Kettuvaaran hautausmaa on perustettu vuonna 1927, jolloin alue kuului vielä Pielisensuun seurakuntaan.

Hautausmaalle ajetaan pitkin kapeaa hiekkatietä, jolle käännytään Kettuvaarantieltä aivan Karsikon puoleisen Pekkalansillan liikenneympyrän läheisyydestä. Parkkialue sijaitsee hautausmaan portin viereisessä ympyrässä, tietä on myös paikoin levitetty pysäköintiä varten. Löydät kartan havainnekuvan sivun alaosan kuvagalleriasta.

Onko läheisesi hautapaikan sijainti unohtunut? Voit etsiä hautoja Enon, Hoilolan, Joensuun, Kettuvaaran, Kiihtelysvaaran, Pyhäselän, Tuupovaaran ja Utran hautausmailta hakukoneen avulla. Linkki hakukoneeseen tästä (hautakartta.fi/joensuunseurakunnat)Linkki avautuu uudessa välilehdessä. HUOM! palvelu avautuu 25.10. ja voi sisältää alkuu teknisiä puutteita. Voit ilmoittaa mahdollisista havainnoistasi palautelomakkeemme kauttaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Voit hakea palvelusta haudan paikkaa vainajan koko nimen tai pelkän sukunimen perusteella, jolloin palvelu näyttää kaikki hakua vastaavat vainajat sekä heidän syntymä- ja kuolinvuotensa ja hautausmaan. Hautaa voi etsiä myös valitsemalla ensin haluttu hautausmaa ja sen jälkeen syöttämällä vainajan etu- ja sukunimet. Paikan päällä hautausmaalla oma sijainti näkyy puhelimella kartalla.

Palvelua päivitetään noin kerran kuukaudessa. Omaiset voivat halutessaan kieltää haudan näkymisen palvelussa.