Kirkot ja tilat Joensuun seurakunnissa

Käytössä arkena ja sunnuntaina

Seurakunnilla on toimintaa erilaisissa tiloissa ympäri Joensuuta, niin kaupunkialueella kuin pitäjissä. Keskeisessä asemassa ovat kirkot, joissa järjestetään jumalanpalvelusten lisäksi konsertteja ja muita tapahtumia. Uusissa kirkkorakennuksissa sijaitsevat usein myös seurakunnan palvelupisteet sekä erilaiset kerho- ja kokoontumistilat.

Toimitiloja voit vuokrata myös omaan käyttöön. Tiloissa voi järjestää muun muassa perhejuhlia, kokouksia ja koulutuksia.

Halutessasi varata tilan, ota yhteyttä seurakuntatoimistoon. Tilojen vuokrahinnastot löydät Tilavaraukset-sivulta, tästä linkistä. Vaivion kurssikeskuksen osalta ole yhteyksissä kurssikeskuksen toimistoon.

Joensuun, Pielisensuun ja Rantakylän tilojen osalta kiinteistöpalveluiden seurakuntamestari on tavoitettavissa ma-la klo 7-20 sekä su ja juhlapyhinä klo 8-16, p. 013 2635 425.

Tilan tyyppi
Tapahtuman tyyppi