Rekrytointi, avoimet työpaikat Joensuun seurakunnissa

Tällä sivulla julkaistaan Joensuun ev.lut. seurakuntayhtymässä tai siihen kuuluvissa seurakunnissa avoimena olevia virkoja ja tehtäviä. Mikäli lista alla on tyhjä, ei avoimia virkoja tai toimia ole avoinna.

Millainen työyhteisö olemme?

Joensuun seurakuntayhtymä on kuuden evankelisluterilaisen seurakunnan muodostama kokonaisuus, jossa on noin 180 työntekijää. Kesäisin työntekijämäärä kasvaa jopa 250:een, kun kausi- ja kesätyöntekijät ovat mukana vahvuudessa. Seurakuntayhtymään kuuluvat Joensuun kaupunkialueella toimivat Joensuun, Pielisensuun ja Rantakylän seurakunnat sekä 25–55 kilometrin päässä Joensuun keskustasta sijaitsevat Pyhäselän, Enon ja Vaara-Karjalan seurakunnat. Teemme työtä noin 50 000 joensuulaisen parissa. Olemme läsnä ihmisten arjessa ja juhlassa tuomassa toivoa tähän maailmaan.

Mitä tarjoamme?

Mielekkään työn ja työympäristön lisäksi tarjoamme työntekijöillemme toimivan työterveyshuollon ja hyvät henkilöstöedut. Käytössämme ovat mm. ePassin lounas-, liikunta- ja kulttuuriedut. Henkilökunnan tiloissa on tarjolla kahvia ja teetä maksutta ja työntekijällä on mahdollisuus osallistua retriittiin kerran vuodessa. Työtehtävistä riippuen tarjoamme mahdollisuuden osittaiseen etätyöhön.