Tilavaraukset hoidetaan pääasiassa seurakuntatoimistojen kautta

Voit vuokrata seurakuntatiloja myös omaan käyttöön. Seurakuntayhtymällä on erikokoisia tiloja niin kokousten, konserttien kuin perhejuhlien ja muistotilaisuuksien järjestämiseen. Tiloja ei luovuteta poliittisten yleisötilaisuuksien järjestämiseen.

Tee varaus kirkko- tai seurakuntatilasta seurakuntatoimiston kautta. Joensuun seurakunnan osalta tee tilavaraus muistotilaisuuteen hautausmaan toimiston kautta.

Vaivion kurssikeskuksenLinkki avautuu uudessa välilehdessä osalta tee tiedustelut, tilavaraukset ja tarjouspyynnöt ottamalla yhteyttä suoraan kurssikeskuksen toimistoon.

Seurakuntien tiloista löydät lisää tietoa Kirkot ja tilat -sivuiltaVuoden 2024 tarkemmat ohjeet seurakuntatilojen käytöstä löydät tästä linkistä (pdf).Linkki avautuu uudessa välilehdessä