Joensuun seurakuntayhtymän kaikille avoimet vuokra-asunnot

Vuokra-Louhela, Koulukatu 7, on hautainhoitorahaston omistuksessa oleva taloyhtiö Joensuussa. Taloyhtiössä on 43 asuntoa. Vuokralaisten valinnoista vastaa Tilipalvelu Pirhonen. Teknisestä isännöinnistä vastaa yhtymän kiinteistöpäällikkö.

Voit hakea asuntoa Vuokra-Louhelasta oheisella lomakkeella, Asuntohakemus Vuokra-Louhela kiinteistöön (pdf). Linkki avautuu uudessa välilehdessäTulosta ja täytä hakemus huolella, sillä vain täysin täytetyt hakemukset otetaan asuntojonossa huomioon. Hakemus on voimassa kuusi kuukautta.

Muita mahdollisesti vapaita asuntoja voit tiedustella kiintoistöpäällikkö Petja Venäläiseltä. Tulostettava ja täytettävä hakulomake näihin asuntoihin ohessa, Asuntohakemus muihin vuokra-asuntoihin (pdf)Linkki avautuu uudessa välilehdessä. Täytä tämäkin hakemus huolella.

Hae asuntoa

Rantakatu 9 a A