Elämän yliajamat -konsertti

la 11.5. klo 16.00
elinajatalvis

Noljakan kirkko

Lauluja lohdusta, valosta ja toivosta

Talvi-Maaria Turunen, laulu & Elina Vitri-Viitaniemi, laulu ja piano

Vapaa pääsy, ohjelma 15€

Tällä konsertilla taiteilijat haluavat tarjota kuulijalle rauhoittumisen ja pysähtymisen hetken. Konsertin, johon voi tulla juuri sellaisena kuin on, laittaa villasukat jalkaan ja vaikka pötköttää kirkon penkeillä silmät kiinni lohdullista musiikkia kuunnellen. Ei tarvitse pinnistellä, ei suorittaa. Tulla vain ja huokaista, antaa musiikin kannatella väsynyttä kulkijaa.

Talvi-Maarian ja Elinan omat mietelmät ja tarinat tosielämästä vievät konserttia eteenpäin.
Luvassa on tunnin verran lauluja lohdusta, valosta ja toivosta. Naiset sovittavat konserttiin musiikkia lukuisilta eri artisteilta kuten Juha Tapiolta ja Suvi Teräsniskalta. Myös omia sävellyksiä on luvassa.

Lauantaina 11.5.2024 laulajatar Talvi-Maaria Turunen sekä kanttori, pianisti ja laulaja Elina Vitri-Viitaniemi konsertoivat ensimmäistä kertaa yhdessä. Noljakan kirkossa kuullaan konsertti nimeltä "Elämän yliajamat".

"Meillä on jo pitkään ollut Elinan kanssa vahva visio, että tulemme tekemään musiikkia yhdessä. " Talvi-Maaria kertoo. "Kun juttelimme kunnolla ensimmäisiä kertoja, ilmeni heti, että meillä puhe menee suoraan elämän 'syvään päätyyn' ", Elina jatkaa.

Molemmat naiset tietävät, miltä tuntuu olla väsynyt vanhempi ruuhkavuosien keskellä. Molemmat naiset tietävät, mitä on ajautua kriisiin ja kivuta sieltä ylös. He tietävät myös, kuinka musiikki voi väsynyttä sielua hoivata.

"Toivotamme kaikki elämän väsyttäneet ja lohdutusta kaipaavat ihmiset tervetulleiksi hoitavan musiikin äärelle." naiset toteavat.

Vapaaehtoinen ohjelmamaksu 15€
  • Musiikki Musiikki