Julkiset viranhaltijapäätökset Joensuun seurakunnissa

Viranhaltijapäätökset ovat nimensä mukaisesti yksittäisen viranhaltijan tekemiä päätöksiä. Joensuun seurakunnissa ja seurakuntayhtymässä viranhaltijapäätöksiä tekevät pääsääntöisesti johtavat virkamiehet sekä diakoniatyöntekijät. Diakoniatyöntekijöiden päätökset perustuvat kuitenkin henkilön tietosuojan kunnioittamiseen ja ovat siten salaisia.

Joensuun seurakunnissa ja seurakuntayhtymässä viranhaltijapäätöksiä tekeviä johtavia viranhaltijoita ovat

• seurakuntien kirkkoherrat
  • hallintojohtaja
  • hautaustoimenpäällikkö
  • henkilöstöpäällikkö
  • kiinteistöpäällikkö
  • palkka-asiamies

Ne viranhaltijapäätökset, joihin seurakuntalaisella on oikeus hakea muutosta, julkaistaan verkossa. Päätökset ovat nähtävillä 21 päivää. Löydät viranhaltijapäätökset oikaisuvaatimusohjeineen tästä linkistä Domus-asianhallintajärjestelmästä (domus.evl.fi)Linkki avautuu uudessa välilehdessä.