Koe tai tee itse kanssamme musiikkia

Musiikki voi kertoa sen, mitä emme osaa sanoiksi pukea. Se soi elämämme käännekohdissa, ristiäisissä, häissä ja hautajaisissa. Musiikki elävöittää seurakunnan arkea niin tapahtumissa kuin kerhoissa. Laulaen ja soittaen välitämme ilosanomaa, ylistämme ja rukoilemme. Musiikki auttaa hiljentymään ja tuo lohtua suruun.

Musiikkitoimintamme on monipuolista ja kaikille avointa. Voit osallistua kuuntelijana konserteissa tai musisoida itse. Joensuun seurakunnista löytyy erilaisia musiikkikokoonpanoja ja kuoroja pienten lasten muskareista lasten, nuorten sekä aikuisten ryhmiin. Voit valita osallistumisesi oman mielen mukaan, vaikka yli seurakuntarajojen.

Jos sinulla on ideoita ja toiveita Enon seurakunnan musiikkitoiminnan suhteen, ota rohkeasti yhteyttä kanttori Hanna Autioon 0400 243 972 tai hanna.autio@evl.fi.

Musiikkiryhmiä Enossa

• Lasten musaryhmä alakouluikäisille keskiviikkoisin klo 15-16 seurakuntasalissa. Harjoituksissa lauletaan, soitetaan ja rytmitellään, uusia musisoijia mahtuu mukaan! Musaryhmä jatkuu keväällä 7.2.2024 (talvilomaviikolla 6.3. ei ole harjoituksia). Ilmoittautumiseen tästäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

• Kuoro kaikille on nimensä mukaisesti tarkoitettu ihan kaikille laulamisesta innostuneille! Kuoro avustaa jumalanpalveluksessa muutaman kerran kaudessa. Harjoitukset keskiviikkoisin klo 17-18 seurakuntasalissa. (Ei talvilomaviikolla 6.3.) Kevätkausi aloitetaan ke 14.2. Tervetuloa mukaan!

• Musiikkiryhmä Veräjä kaikenikäisille soittajille ja laulajille, lisätiedot kokoontumisista: www.veraja.netLinkki avautuu uudessa välilehdessä tai Irene Pieviläinen, p. 050 532 6145.

kanttori
Enon seurakunta