Pienten lasten päiväkerhot tukevat lapsen kehitystä

Päiväkerho on seurakunnan järjestämää avointa ja maksutonta varhaiskasvatustoimintaa 2-4-vuotiaille lapsille. Toiminta tukee lapsen kokonaisvaltaista kehitystä. Päiväkerho on ryhmätoimintaa, joka vahvistaa lapsen vuorovaikutus- ja tunnetaitoja ja antaa näin valmiuksia ryhmässä toimimiseen.

Kerhotoiminta on evankelis-luterilaisen seurakunnan kasteopetusta, jonka tavoitteena on tukea perhettä kristillisessä kasvatuksessa. Kerho on avoin kaikille uskontokunnasta riippumatta.

Päiväkerhoa ohjaavat seurakunnan lastenohjaajat. Lastenohjaajat ovat rinnalla kulkijoita myös vanhemmuuteen liittyvissä kysymyksissä.

Kerhopaikan hakeminen

Päiväkerhohaku on tältä keväältä päättynyt. Voit kuitenkin kysyä vapaita kerhopaikkoja varhaiskasvatuksen ohjaajalta.

Kerhoihin haetaan sähköisesti. Linkki päiväkerhohakemukseen löytyy tästä.Linkki avautuu uudessa välilehdessä Jos haluat täyttää paperisen hakemuksen, ota yhteyttä varhaiskasvatuksen ohjaajaan.

Kerhopaikat

Päiväkerhon kevätkausi alkaa 8.1.2024 ja päättyy 14.5.2024.
Päiväkerho ei kokoonnu talvilomaviikolla (viikko 10) eikä 2. pääsiäispäivänä 1.4.2024.

Lapsen käsi leikkaamassa saksilla vesivärein väritettyä paperia sydämen muotoiseksi.

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Rantakylän seurakunta