Kerhoja ja toimintaa kouluikäisille

Tarjoamme kouluikäisille monipuolista tekemistä ja yhdessäolon hetkiä. Säännölliset kerho- ja harrastustoimintomme ovat kaikille avoimia ja pääosin maksuttomia. Välillä suuntaamme yhdessä retkille tai kokoonnumme leireille ja tapahtumiin. Osa tilaisuuksistamme on tarkoitettu koko perheelle.

Haluamme olla mukana jakamassa lasten kasvatusvastuuta teidän vanhempien ja muiden kasvattajien kanssa. Voit ottaa yhteyttä, jos koet tarvetta keskustella kouluikäisesi asioista tai sinulla on toiveita järjestettävän toiminnan suhteen.

Tarkemmat tiedot kouluikäisten kerho- ja tapahtumatarjonnasta löydät alakouluikäisten ja nuorten omalta sivustolla osoitteessa janoa.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Pienten koululaisten iltapäivä- ja kesäkerhot

Järjestämme 1.-2. -luokkalaisten säännöllistä iltapäivätoimintaa Joensuun kaupungin kanssa tehdyn avustussopimuksen mukaisesti. Lisäksi toteutamme alkukesästä kesäkerhoja, joissa tarjoamme pienille koululaisille ohjattua toimintaa sekä lämmintä ruokaa. Nämä kerhot ovat maksullisia.

nuorisotyönohjaaja
Rantakylän seurakunta