Perhetoiminnasta vertaistukea vanhemmuuteen

Perhetoiminta perheille tarjoaa avoimia kohtaamispaikkoja lapsille ja aikuisille. Lapset voivat tulla toimintaan yhdessä vanhemman, isovanhemman,  hoitajan tai muun läheisen aikuisen kanssa. Toimintaan ei tarvitse ilmoittautua etukäteen.

Kokoontumisajat ja paikat

Iltaperhekerho Heinävaaran kerhotilassa (Pitkäpelto 1 h 14) tiistaisin 17.30-19 alkaen. Kerhossa on vaihtelevaa yhteistä ohjelmaa, askartelua ja vapaata leikkiä. Kokoontumisessa on pieni pyhäkouluhetki sekä mehu- ja kahviarjoilua vapaaehtoisella tarjoilumaksulla. Huom 7.3., 4.4.  ja 2.5. ei kerhoa

Pop up kahvila perheille. Tule tutustumaan paikkakunnan muihin, samassa elämäntilanteessa oleviin vanhempiin ja lapset saavat ikäistään leikkiseuraa. Kahvilassa jutellaan ja kahvitellaan sekä leikitään lasten kanssa. Tule kertomaan omat toiveesi kahvilan jatkosta.

Seuraava pop up kahvila: Heinävaaran toimitilassa ma 8.5. klo 9.30-11

Kirkkoseikkailu on leikkiä sekä hiljentymistä pienempien ehdoilla. Lapset ovat tervetulleita yhdessä vanhemman, isovanhemman, hoitajan tai muun läheisen aikuisen kanssa. Seikkailuissa on mehu-ja kahvitarjoilu, ohjattua puuhaa ja vapaata leikkiä. Seikkailu kestää tarjoiluneineen teemasta riippuen 1-1,5 h. Etukäteisilmoittautumista ei tarvita. Vapaaehtoinen tarjoilumaksu. Kirkkoseikkailun kohtaamispaikka on Tuupovaarassa, mutta paikka vaihtelee (esim. kirkko, seurakuntatalo, liikuntahalli, hautausmaa tai vaikkapa lähimetsä) Tervetuloa mukaan!

Seuraava kirkkoseikkailu syksyllä, ajankohta ilmoitetaan myöhemmin.

Kolmen penkeillä istuvan lapsen jalkaparit värikkäissä kerhotossuissa.

nuorisotyönohjaaja, lapsi- ja perhetyö
Vaara-Karjalan seurakunta