Lähetys- ja avustustyö välittää avun maailmalle

Kirkon lähetystyön ydin on välittää viestiä Jumalan rakkaudesta. Tätä toteutetaan maailmalla tekemällä yhteistyötä paikallisten kirkkojen kanssa, erilaisten humanitaaristen avustusten tai yhteisöjen kehityshankkeiden kautta.

Täällä kotimaassa voit osallistua lähetystyöhön monin eri tavoin, omien lahjojesi ja voimavarojesi mukaan. Lisätietoja erilaisista toimintamahdollisuuksista saat ottamalla yhteyttä seurakunnan lähetystyöstä vastaavaan henkilöön.

Tästä linkistä seurakunnan nimikkotyö maailmalla.

Duka, Reilun kaupan puoti Joensuussa

Duka on pieni Paremman maailman puoti Joensuun keskustassa osoitteessa Kirkkokatu 28. Puodissa myydään Reilun kaupan tuotteita sekä pieniä lahjatavaroita ympäri maailmaa.

Tuotto ohjataan suoraan Joensuun seurakunnan kautta kehitysyhteistyöhön, lähetystyön nimikkokohteisiin sekä nimikkolähettien työn tukemiseen. Yhteistyössä ovat mukana Naisten Pankki ja Joensuu-Ghana seura.

Duka toimii vapaaehtoisvoimin. Ota rohkeasti yhteyttä ja soita seurakuntatoimistoon tai kansainvälisen työn ohjaajalle, jos olet kiinnostunut toimimaan myyjänä.

Puoti on suljettu kesäkuukausina, mutta ostoksia voi tehdä silloinkin neuvonnan henkilökunnan toimesta. Huom! kesällä vain käteismaksu. Aukioloaikoja voit seurata sometililtämme.

Lasiseinäinen huone aulatilassa.