Kesäkerhosta puuhaa ja seuraa koululaisille

Kesäkerho on toimintaa, jolla haluamme helpottaa pienten koululaisten vanhempien kesälomien järjestämispaineita. Kerhossa lapsille on luvassa monipuolista tekemistä, kavereita ja lämmintä ruokaa. Kerhoa ohjaavat koulutetut lastenohjaajamme. Päivittäinen toiminta-aika on arkisin klo 9.30-14.
Koululaisten kesäkerho toimii kesäkuussa juhannukseen saakka 3.-20.6.2024. Ensimmäisen viikon paikat ovat täynnä, mutta tilaa on ajalla 10.-20.6.

Ilmoittaudu tästä.

Kesäpäiväkerho alle kouluikäisille

Kesäpäiväkerho on tarkoitettu alle kouluikäisille. Kerho toimii omin eväin Pielisensuun kirkon päiväkerhotilassa.
Kerho toimii kesäkuussa juhannukseen saakka 3.-20.6.2024. Kerhopäivät ovat ma-ti ja to-pe.

Ilmoittautuminen alkaa 15.4.2024. Ilmoittaudu tästä linkistä.

Kesäperhekerho 2024

Kesäperhekerho on kesäkuussa keskiviikkoisin juhannukseen saakka Pielisensuun kirkon päiväkerhotilassa.
Kerho kokoontuu klo 9.30-11. Ohjelmassa on yhdessäoloa ja pientä tarjoilua. Tule silloin kun sinulle sopii.
Yhteinen ohjattu hetki on kymmenen maissa.

Puistokahvit leikkikentillä

Lastenohjaaja on tavattavissa leikkikentällä eri puolilla seurakuntaa kesäkuussa maanantaista torstaihin klo 9-12 juhannukseen saakka.

Puistokahvit leikkikentillä 2024

Kesäkuussa lastenohjaaja saapuu kentälle mukanaan kahvia ja mehua sekä pientä puuhaa perheen pienimmille.
Toiminta kestää juhannukseen saakka.

Kesällä 2024 olemme tavattavissa ajalla 3.-20.6.
seuraavissa paikoissa klo 9-12

• maanantaina Revonhännänpuiston leikkipaikka, Karsikonpolku, 80260 Joensuu
  • tiistaina Takapellonpuiston leikkipaikka, Kontrontie 12, 80260 Joensuu
  • keskiviikkona Reittimestarinpuiston leikkipaikka, Edusmiehentie 23, 80230 Joensuu