Osallistu ja vaikuta seurakuntalaisena

Kirkon työntekijät toteuttavat seurakunnissa heille osoitettuja tehtäviä ja tekevät osaltaan kirkon työtä näkyväksi. Seurakunta ei kuitenkaan elä ilman sitä ympäröivää yhteisöä, jäseniään ja yhteistyötahojaan. Haluamme kutsua sinua mukaan rakentamaan itsemme näköistä kirkkoa.

Voit osallistua ja vaikuttaa seurakuntien toiminnassa monin eri tavoin. Voit antaa aikaasi ja osaamistasi yhteiseen käyttöön vapaaehtoistehtävien kautta. Voit tehdä lahjoituksia ja tukea hyväntekemistä niin paikallisesti, kotimaassa tai ulkomailla. Voit osallistua seurakuntien toiminnan sekä sitä ohjaavien toimintojen kehittämiseen. Asettumalla ehdokkaaksi seurakuntavaaleissa, sinulla on mahdollisuus päästä päättämään asioista entistä paremmin.

Sekin riittää, että olet jäsen.

Ota yhteyttä seurakuntaan, linkit alla