Pikkuhelppi tarjoaa tukea kotiin lapsiperheille

Kaipaatko arkeesi hengähdyshetkeä? Haluaisitko saada lyhytkestoista apua suoraan kotiin tai kodin lähiympäristöön?
Pikkuhelppi on juuri sinulle vanhempi, joka kaipaat tukea esimerkiksi lastenhoitoon, arjen pulmakysymyksiin, vanhemmuuteen tai parisuhteeseen.

Palvelun sisältö muodostuu kunkin perheen toiveiden ja tarpeiden pohjalta. Jos perheen tilanne on vaikea, Pikkuhelppi auttaa hakemaan apua ja varmistaa, ettei perhe jää tilanteeseen yksin. Pikkuhelppiä tekevät Rantakylä-Mutala-Utra alueella työparinä seurakunnan lastenohjaaja Paula Suliman ja diakoniatyöntekijä Auli Pehkonen.

Pikkuhelppi toimii pääasiassa alkuviikon aamupäivissä, mutta tarvittaessa voidaan sopia myös iltakäynneistä. Toiminta on maksutonta eikä siihen ole ikärajaa.

Pikkuhelppi on tauolla kesän ajan, mutta palaa toimintaan taas elokuussa.

Pikkuhelppiin voi ottaa yhteyttä soittamalla, sähköpostitse tai vaikka tekstiviestillä/WhatsApp-viestillä. Yhteydenotot ja lisätietoja varhaiskasvatuksen ohjaaja Laura Karviselta.

Pikkuhelppi-teksti ja logo punaisella taustalla.

Kysy lisää

varhaiskasvatuksen ohjaaja