Diakonia auttaa ja tukee

Jokaisen elämässä tulee eteen taitekohtia, jolloin tarvitsee toisen ihmisen tukea. Seurakuntien diakoniatyö asettuu ihmisenä ihmisen rinnalle, ettei kenenkään tarvitsisi kantaa taakkaansa yksin.

Hakiessasi apua sinulta ei kysytä kirkon jäsenyyttä, vaan avun tarvetta. Apua voivat hakea kaiken ikäiset. Tarvittaessa ohjaamme sinut muun avun piiriin. Kanssamme käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia.

Ota yhteyttä diakoniatyöntekijöihin ja sovi henkilökohtainen tapaamisaika joko toimistolle tai kotiin.

Hakiessasi taloudellista avustusta ota mukaan tositteet tuloista ja menoista sekä mahdollinen toimeentulotukipäätös. Avustuksemme ovat kertaluontoisia.

Diakonian vastaanotto

Diakoniatyön vastaanotto toimii ajanvarauksella.

Puhelinpäivystys ja ajanvaraus ti ja to klo 9-11
p. 013 2635 522.

80160 Joensuu

Diakonian tiimivetäjä, mielenterveys-, päihde- sekä yhteiskunnallinen työ. Puhelinpäivystys ja ajanvaraus ti ja to klo 9-11, puh. 013 2635 522.

80160 Joensuu

Diakoniatyö ikäihmisten parissa, lähimmäispalvelu ja vapaaehtoistyö. Puhelinpäivystys ja ajanvaraus ti ja to klo 9-11, puh. 013 2635 522.

80160 Joensuu

Diakoninen perhetyö, kehitysvammatyö ja venäjänkielinen työ. Puhelinpäivystys ja ajanvaraus ti ja to klo 9-11, puh. 013 2635 522.