Perhekerhosta vertaistukea vanhemmuuteen

Perhekerhot ovat kaikille avoimia lasten ja aikuisten yhteisiä kohtaamispaikkoja. Perhekerhot kokoontuvat kerran viikossa tiistaisin Pyhäselän seurkauntatalolla sekä torstaisin Reijolan seurakuntatalolla. Lapset voivat tulla sinne yhdessä vanhemman/huoltajan, isovanhemman tai perhepäivähoitajan kanssa.

Kerhohetkeen kuuluu pieni hartaus, kahvittelua ja mehua sekä jutustelua. Ohjelmaan kuuluu myös askartelua, leikkiä ja laulua. Joskus kerhoissa vierailee eri alojen asiantuntijoita tai muita vieraita.

Lisäksi järjestämme yksittäisiä perheiltoja, johon olette tervetulleita koko perheen voimin.

Kokoontumisajat ja paikat

Toiminta jatkuu viikolla 5.

Lisäksi perheillat Pyhäselän ja Reijolan seurakuntatalolla. Seuraathan erillisiä ilmoitteluamme niin facebook-sivuillamme kuin kauppojen/kirjastojen seinillä. Olethan rohkeasti yhteydessä seurakuntaan, jos tulee kysyttävää.

lastenohjaaja
Pyhäselän seurakunta