Lapset ja perheet Rantakylän seurakunnassa

Toimintaa ja tapaamispaikkoja lapsille ja lapsiperheille

Mitä teidän perheelle kuuluu? Elämä lasten kanssa voi olla rikasta ja rakasta, mutta toisinaan myös raskasta. Seurakunnan varhaiskasvatus- ja perhetyö haluaa kulkea perheenne rinnalla niin ilon kuin surunkin hetkissä. Kristillinen kasvatus kulkee toimintamme punaisena lankana. Toivomme, että seurakunta voi olla perheellenne kuin koti, johon jokainen on tervetullut!

Järjestämme viikoittain kaikille avointa kerhotoimintaa perheille. Alle kouluikäisille lapsille järjestämme avointa ja maksutonta varhaiskasvatusta päiväkerhon muodossa. Kouluikäisille järjestämme kaupungin kanssa tehdyn avustussopimuksen mukaisesti iltapäiväkerhoja. Koulujen kesäloman alkaessa kouluikäisille on tarjolla myös kesäkerhoja.

Voit seurata meitä Rantakylä seurakunta-Facebooksivulta Linkki avautuu uudessa välilehdessätai rantakylansrklapset-InstagramistaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tukea lapsiperheille

Tukea perheen arkeen ja vanhemmuuteen tarjoavat maksuton lastenhoitopalvelu muksuparkki ja perheiden tukipalvelu pikkuhelppi. Lisäksi Rantakylän seurakunnassa järjestetään vertaisryhmätoimintaa kuten lapsensa menettäneiden sururyhmiä ja lasten eroryhmiä yhteistyössä järjestötoimijoiden kanssa.

Olemme koonneet materiaalipaketin lapsen surun tukemiseen. Voit ladata sen tästä linkistäLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Rantakylän seurakunta