Apuristi yhdistää avun tarvitsijat ja vapaaehtoiset

Onko sinulla taitoja pieniin avustaviin kotitöihin, kuten digiapuun, pihatöihin tai korjaustehtäviin? Tai ehkä sinä tai läheisesi tarvitsette vastaavaa apua?

Apuristi on Joensuun seurakuntien uusi vapaaehtoistyön muoto, jossa yhdistetään avun tarvitsijat ja vapaaehtoiset. Tarkoituksena on tarjota vapaaehtoisille mielekkäitä pieniä tehtäviä, jotka eivät varsinaisesti vaadi ammattiosaamista ja toisaalta auttaa niitä, ketkä pientä apua kotonaan tarvitsevat.

Vapaaehtoistehtävät ovat kertaluonteisia ja maksuttomia, eikä niistä makseta palkkiota. Jos tarvitset apua, ota yhteyttä alueesi diakoniatyöntekijään. Uudet vapaaehtoiset voivat ilmoittautua vapaaehtoistyo.fi-sivustonLinkki avautuu uudessa välilehdessä kautta tai suoraan diakoniatyöntekijälle.

Lue lisää Kirkkotie-lehden artikkelista Apuristi yhdistää avun tarvitsijat ja vapaaehtoiset (kirkkotie.fi).Linkki avautuu uudessa välilehdessä

Ristinmuotoinen keskuskuvio, josta lähtee vihreitä kuvituskuvakkeita, alla teksti Apuristi.

Pyydä apua, tarjoudu tekemään

Diakoniatyöntekijä