Toimintaa ja tapaamispaikkoja lapsille ja lapsiperheille

Elämä lasten kanssa on rikasta, monipuolista ja yllätyksiä täynnä. Seurakunnan lapsi- ja perhetyö jakaa lasten kasvatusvastuuta kulkemalla teidän kasvattajien rinnalla.

Pidämme Pielisensuun seurakunnassa perhekerhoja, joissa vanhemmilla on mahdollisuus tutustua toisiin vanhempiin ja saada tukea vanhempana olemiseen. Iltaperhekerho tarjoaa mahdollisuuden käydä kerhossa myöhemmin, töiden jälkeen.

Alle kouluikäisille lapsille järjestetämme säännöllistä, maksutonta varhaiskasvatusta päiväkerhon muodossa. Myös muskaritoimintaamme osallistuminen on mahdollista. Pikkuhelppi on maksuton perheen tukipalvelu aamupäivään sitä tarvitseville. Kaupungin kanssa tehdyn avustussopimuksen mukaisesti järjestämme koululaisten iltapäiväkerhoja. Alkukesästä järjestämme kesäkerhoja sekä koululaisille että pienemmille. Meitä voi tavata myös leikkikentillä ympäri seurakuntaa kesäkuun kahdella ensimmäisellä viikolla.

Tutustu myös

varhaiskasvatuksen ohjaaja