Kerhoja ja toimintaa kouluikäisille

Tarjoamme kouluikäisille monipuolista tekemistä ja yhdessäolon hetkiä. Säännölliset kerho- ja harrastustoimintomme ovat kaikille avoimia ja pääosin maksuttomia. Välillä suuntaamme yhdessä retkille tai kokoonnumme leireille ja tapahtumiin. Osa tilaisuuksistamme on tarkoitettu koko perheelle.

Haluamme olla mukana jakamassa lasten kasvatusvastuuta teidän vanhempien ja muiden kasvattajien kanssa. Voit ottaa yhteyttä seurakuntien nuorisotyönohjaajiin, jos koet tarvetta keskustella kouluikäisesi asioista tai sinulla on toiveita järjestettävän toiminnan suhteen.

Yhteystiedot sekä kouluikäisten kerho- ja tapahtumatarjonnan löydät alakouluikäisten ja nuorten omalta sivustolta osoitteessa janoa.fiLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Tuemme mielellämme myös koulujen katsomuskasvatusta ja tutustutamme lapsia kristilliseen kulttuuriin ja perinteeseen kirkkovuoden tahtiin. Kouluista voidaan olla yhteyksissä seurakuntiin koska tahansa.

Pienten koululaisten iltapäivä- ja kesäkerhot

Joensuun, Pielisensuun ja Rantakylän seurakunnat järjestävät 1.-2. -luokkalaisten säännöllistä iltapäivätoimintaa Joensuun kaupungin kanssa tehdyn avustussopimuksen mukaisesti. Samat seurakunnat järjestävät alkukesästä kesäkerhoja, joissa pienille koululaisille tarjotaan ohjattua toimintaa sekä lämmintä ruokaa. Lisätiedot seurakuntien sivuilla. Nämä kerhot ovat maksullisia.