Oppilaitos- ja erityisnuorisotyö

Oppilaitostyö tuo papin osaksi opiskelija- ja työyhteisöä. He toimivat keskustelukumppaneina ja rinnalla kulkijoina katsomuksestasi riippumatta. Voit tavata heitä oppilaitoksissa tai sopia kahdenkeskisestä keskustelusta.

Oppilaitostyö ylläpitää ja edistää omalta osaltaan kokonaisvaltaista hyvinvointia ja yhteisöllisyyden toteutumista oppilaitosympäristössä. Opiskelijoiden lisäksi pappi on myös yhteistyöyhteisönsä henkilöstön käytössä.

Pappi tavattavissa

Ota rohkeasti yhteyttä:

• Tiina Belov (Itä-Suomen yliopisto, Joensuun kampus). Tapaamisaikojen sopiminen puhelimitse ja tekstiviestillä (050 590 6527) sekä sähköpostilla (tiina.belov@evl.fi). Muistathan jättää omat yhteystietosi ottaessasi yhteyttä sähköpostilla ja tekstiviestillä.

• Markku Fräntilä (Karelia-ammattikorkeakoulu, ammattiopisto Riveria ja ammattiopisto Luovin Liperin yksikkö). Tavoitettavissa sähköpostilla (markku.frantila@evl.fi) sekä puhelimitse ynnä teksti- ja whatsapp-viestillä (050 383 0336).

Erityisnuorisotyö

Seurakuntien yhteinen erityisnuorisotyötyössä toimitaan erityistä tukea tarvitsevien nuorten ja perheiden kanssa. Tarkoituksena on välittää toivoa vaikeuksiin joutuneiden nuorten keskuudessa sekä ennaltaehkäistä nuorten ajatumista ongelmatilanteisiin.

Tutustu toimintaan tarkemmin tästä linkistä.

oppilaitospappi
Penttilänkatu 1 E