Nimikkolähetit ja -kohteet

Seurakunnat tukevat lähetystyötä lähetysjärjestöjen kautta. Tuki menee järjestöjen kautta muun muassa lähetystyöntekijöille, paikallisiin hankkeisiin tai kummitoimintaan.

Pielisensuun seurakunnan lähetystyön tukikohteita ovat

• Lähetysyhdistys Kylväjä
    • Lähetystyöntekijöiden Johanna ja Jüri Perendin nuoriso- ja opiskelijatyön tukeminen Japanin Okayamassa.
  • Sansa
    • Medialähetystyö Intiassa.
  • Suomen Ev.lut. Kansanlähetys, SEKL
    • Perhe maahanmuuttajatyössä Saksassa
  • Suomen Luterilainen Evankeliumiyhdistys, SLEY
    • Myanmar
  • Suomen Lähetysseura, SLS
    • Avoimen teologisen seminaarin sekä Peshawarin hiippakunnan kristillisen kasvatuksen tukeminen Pakistanissa.
    • Lähetystyöntekijä, YTM, Hilde Paco toimii alueellisen kirkollisen työn koordinaattorina ja hankehallinnon asiantuntijana Senegalissa.
  • Suomen Pipliaseura
    • Raamattulähetystyö Kiinassa.

Lisäksi kummilapset ja -kohteita

• Lähetysyhdistys Kylväjä: Ginnirin lastenkoti Etiopiassa, Niinivaaran lähetyspiirin kummikohde.
  • Suomen Lähetysseura: Mauritanian kummikoululaiset, seurakuntaneuvoston kummikohde.
  • Lähetyslentäjät, MAF Suomi, Teematupa-ryhmän kummikohde.