Toimintaa ja tapaamispaikkoja lapsille ja lapsiperheille

Joensuun evl. lut seurakunnan varhaiskasvatuksen facebook-sivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä ja lisäksi Kirkon naperot-instagram sivuiltaLinkki avautuu uudessa välilehdessä voit seurata ajankohtaisia asioita/tapahtumia ja tunnelmakuvia lasten toiminnasta.

Elämä lasten kanssa on rikasta, monipuolista ja yllätyksiä täynnä. Seurakunnan lapsi- ja perhetyö jakaa lasten kasvatusvastuuta kulkemalla teidän kasvattajien rinnalla.

Pidämme Joensuun seurakunnassa perhekerhoja, joissa vanhemmilla on mahdollisuus tutustua toisiin vanhempiin ja saada tukea vanhempana olemiseen.

Alle kouluikäisille lapsille järjestämme säännöllistä, maksutonta kerhotoimintaa mm. taaperokerho ja muksupysäkki. Lapsilla on mahdollisuus osallistua myös muskaritoimintaamme. Kaupungin kanssa tehdyn sopimuksen mukaisesti järjestämme koululaisten iltapäiväkerhoja. Alkukesästä järjestämme kouluikäisten kesäkerhoja.

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Joensuun seurakunta