Perhekerhosta vertaistukea vanhemmuuteen

Perhekerhot ovat kaikille avoimia lasten ja aikuisten yhteisiä kohtaamispaikkoja. Lapset voivat tulla sinne yhdessä vanhemman, isovanhemman tai perhepäivähoitajan kanssa.

Kerhohetkeen kuuluu pieni hartaus ja yhdessäoloa. Ohjelmaan kuuluu myös askartelua, leikkiä ja laulua. Joskus kerhoissa vierailee eri alojen asiantuntijoita tai muita vieraita. Perhekerhot kokoontuvat kerran viikossa. Tarjoilumaksu on aamupalasta aikuisilta 2 € henkilöltä ja lapsilta 50 snt henkilöltä. Lounas maksaa aikuisilta 5 € henkilöltä ja lapsilta 50 snt henkilöltä.

Kokoontumisajat ja paikat

Kevätkausi alkaa viikolla 2, kerhoja ei ole viikolla 10.

Lounasta tarjotaan Pielisensuun kirkon ja Pikku-Ketun kerhoissa parillisella viikolla ja Hukanhaudan kerhossa parittomalla viikolla.
Katso tarjoilumaksut yläpuolelta.

Iltaperhekerho

Ohjelmassa rentoa yhdessä puuhailua, iltahartaus ja iltapalaa, josta peritään pieni maksu.
Tarjoilumaksu on aikuiset 2 € henkilöltä ja alle kouluikäiset lapset 50 snt henkilöltä, kouluikäiset 1 € henkilöltä.

Vauva istumassa lattialla värikkään helistimen kanssa, yläosa rajattu kuvasta pois.

varhaiskasvatuksen ohjaaja
Pielisensuun seurakunta