Diakonia auttaa ja tukee

Jokaisen elämässä tulee eteen taitekohtia, jolloin tarvitsee toisen ihmisen tukea. Seurakuntien diakoniatyö asettuu ihmisenä ihmisen rinnalle, ettei kenenkään tarvitsisi kantaa taakkaansa yksin.

Hakiessasi apua sinulta ei kysytä kirkon jäsenyyttä, vaan avun tarvetta. Apua voivat hakea kaiken ikäiset. Tarvittaessa ohjaamme sinut muun avun piiriin. Kanssamme käydyt keskustelut ovat luottamuksellisia.

Ota yhteyttä diakoniatyöntekijään ja sovi henkilökohtainen tapaamisaika joko toimistolle tai kotiin.

Hakiessasi taloudellista avustusta ota mukaan tositteet tuloista ja menoista sekä mahdollinen toimeentulotukipäätös. Avustuksemme ovat kertaluontoisia.

Diakonian vastaanotot

Puhelinpäivystys ja ajanvaraus tiistaisin ja keskiviikkoisin klo 8-10 suoraan diakoniatyöntekijältä.

Vastaanotot Tuupovaaran seurakuntatalolla ja Kiihtelysvaaran seurakuntatalolla.

diakoni
Vaara-Karjalan seurakunta