Koe tai tee itse kanssamme musiikkia

Musiikki voi kertoa sen, mitä emme osaa sanoiksi pukea. Se soi elämämme käännekohdissa, ristiäisissä, häissä ja hautajaisissa. Musiikki elävöittää seurakunnan arkea niin tapahtumissa kuin kerhoissa. Laulaen ja soittaen välitämme ilosanomaa, ylistämme ja rukoilemme. Musiikki auttaa hiljentymään ja tuo lohtua suruun.

Musiikkitoimintamme on monipuolista ja kaikille avointa. Voit osallistua kuuntelijana konserteissa tai musisoida itse. Joensuun seurakunnista löytyy erilaisia musiikkikokoonpanoja ja kuoroja pienten lasten muskareista lasten, nuorten sekä aikuisten ryhmiin. Voit valita osallistumisesi oman mielen mukaan, vaikka yli seurakuntarajojen.

Musiikkiryhmiä löytyy niin osaajille kuin aloitteleville. Toimintakausi musiikkiryhmissä käynnistyy yleensä syksyisin. Lisätietoja eri mahdollisuuksista saat kanttorilta.

Musiikkiryhmiä Pielisensuussa

kanttori