Pikkuhelppi tarjoaa tukea kotiin lapsiperheille

Kaipaatko arkeesi hengähdyshetkeä? Haluaisitko saada lyhytkestoista apua suoraan kotiin tai kodin lähiympäristöön?

Pikkuhelppi on juuri sinulle vanhempi, joka kaipaat apua lastenhoitoon tai keskusteluapua kasvatuksellisissa kysymyksissä.
Pikkuhelppiä antavat koulutetut lastenohjaajat. Toiminta on maksutonta eikä siihen ole ikärajaa. Se ei myöskään edellytä kirkon jäsenyyttä tai asiakkuutta mihinkään.

Pielisensuun seurakunnan toiminta-alueena on Karsikko, Niinivaara, Hukanhauta, Penttilä, Karhunmäki, Kissamäki ja Multimäki. Pikkuhelppi toimii pääasiassa syyskuusta toukokuuhun koulujen työaikoina.

Pikkuhelppiä voi tilata varhaiskasvatuksen ohjaaja Riitta Mälköseltä puhelinnumerosta 050 3002055.
Jos puheluun ei vastata, jätä soittopyyntö. Myös whatsapp viesti käy.
Pikkuhelppiä tekevät ohjaajat ottavat yhteyttä mahdollisimman pian.
Jos palvelulle on paljon tilausta, rajataan käyntikerrat enintään viiteen kertaan perhettä kohti.

Aikoja on tarjolla pääasiassa alkuviikon aamupäiviin, mutta myös ilta-aikoja voi kysyä.

Logo, jossa lukee pikkuhelppi.

Kysy lisää

varhaiskasvatuksen ohjaaja