Toimintaa ja tapaamispaikkoja lapsille ja lapsiperheille

Elämä lasten kanssa on rikasta, monipuolista ja yllätyksiä täynnä. Seurakunnan lapsi- ja perhetyö jakaa lasten kasvatusvastuuta kulkemalla teidän kasvattajien rinnalla.

Pidämme Pyhäselän seurakunnassa perhekerhoja, joissa vanhemmilla on mahdollisuus tutustua toisiin vanhempiin ja saada tukea vanhempana olemiseen. Noin kerran kuukaudessa  perhekerhossa on muskari. Tapaamme teitä iltaisinkin, kun järjestämme perheiltoja.

Alle kouluikäisille lapsille meillä on lapsiparkkitoimintaa. Tällä hetkellä lapsiparkin toiminta on tauolla työntekijäresurssien vuoksi (kenties maaliskuulle saakka). Ilmoittelemme, kun tilanne muuttuu. Kannattaa seurata Facebook-sivujamme, koska ilmoittelemme tapahtumista ja muutoksista myös siellä.

lastenohjaaja
Pyhäselän seurakunta