Iltapäiväkerho koululaisille

Järjestämme Rantakylän seurakunnassa koululaisten säännöllistä iltapäivätoimintaa Joensuun kaupungin kanssa tehdyn avustussopimuksen mukaisesti. Kerhot tarjoavat valvottua toimintaa ensimmäistä kouluvuottaan käyville lapsille. Myös kakkosluokkalaisia otetaan kerhoihin, mikäli tilaa löytyy.

Iltapäiväkerhot toimivat kaikkina arkikoulupäivinä klo 16 saakka. Kerhot maksavat 1.8.2023 alkaen 130 €/kk. Kerhoissa lapsille on tarjolla monenlaista kiinnostavaa tekemistä ja kehitystä tukevaa toimintaa. Ulkoilemme päivittäin ja tarjoamme lapsille välipalan.

Haku lukuvuodelle 2023-2024

Iltapäiväkerhohaku lukuvuodelle 2023-2024 on päättynyt ja kerhopaikat ovat tällä hetkellä täynnä. Jos haluaa jäädä jonottamaan kerhopaikkaa, voi hakemuksen täyttää sähköisesti ympäri vuoden WilmassaLinkki avautuu uudessa välilehdessä. Mikäli Wilman käyttö ei ole mahdollista, voi hakemuksen tehdä paperilomakkeella. Lisätietoja ja tulostettava lomake löytyy osoitteesta www.joensuu.fi/iltapaivatoimintaLinkki avautuu uudessa välilehdessä.

Kerhopaikat, ohjaajat ja kerhon puhelinnumero

• Rantakylän kirkko
    ohjaajat: Anu Hynninen ja Irina Partanen
    kerhon puh: 050 3650 177

• Talastupa
    ohjaajat: Sini Soivanen-Halmetoja ja Paula Suliman
    kerhon puh: 050 3723 189.
Lasten jalkakateriä lattiaa vasten kuvattuna, lapset istuvat ympyrässä.

Kysy lisää

varhaiskasvatuksen ohjaaja