Etsi apua ja tukea erilaisiin elämäntilanteisiin

"Vaikka minä kulkisin pimeässä laaksossa, en pelkäisi mitään pahaa, sillä Sinä olet minun kanssani." - Psalmi 23:4

Jokaisen elämässä on erilaisia vaiheita ja muutostilanteita. Joskus muutokset ovat odotettuja, ehkä suunniteltujakin. Joskus taas vastaasi voi  tulla tilanne, jota et ole osannut odottaa.

Sinun ei tarvitse jäädä murheittesi kanssa yksin. Kirkon perustehtäviin on aina kuulunut tukea ja auttaa ihmisiä heidän vaikeuksiensa keskellä, kulkea rinnalla ja kuunnella. Olemme täällä myös ilon ja onnen hetkiä varten.

Näiltä sivuilta löydät vaihtoehtoja eri tilanteisiin etsiessäsi apua. Uskon vahvuutta tai kirkon jäsenyyttä ei sinulta kysellä apua hakiessasi.

Seurakuntien yhteystiedot löydät oheisista linkeistä.

Oheisella Mihin seurakuntaan kuulun -hakukoneella voit hakea seurakunnan, johon sinun tulee olla ensisijaisesti yhteydessä.

Mihin seurakuntaan kuulun?