Koe tai tee itse kanssamme musiikkia

Musiikki voi kertoa sen, mitä emme osaa sanoiksi pukea. Se soi elämämme käännekohdissa, ristiäisissä, häissä ja hautajaisissa. Musiikki elävöittää seurakunnan arkea niin tapahtumissa kuin kerhoissa. Laulaen ja soittaen välitämme ilosanomaa, ylistämme ja rukoilemme. Musiikki auttaa hiljentymään ja tuo lohtua suruun.

Musiikkitoimintamme on monipuolista ja kaikille avointa. Voit osallistua kuuntelijana konserteissa tai musisoida itse. Joensuun seurakunnista löytyy erilaisia musiikkikokoonpanoja ja kuoroja pienten lasten muskareista lasten, nuorten sekä aikuisten ryhmiin. Voit valita osallistumisesi oman mielen mukaan, vaikka yli seurakuntarajojen.

Musiikkiryhmiä löytyy niin osaajille kuin aloitteleville. Toimintakausi musiikkiryhmissä käynnistyy yleensä syksyisin. Lisätietoja eri mahdollisuuksista saat kanttorilta.

Musiikkiryhmiä Joensuussa

• Kirkon kuoro, ohjaa kanttori Tuomas Pyrhönen. Harjoitukset keskiviikkoisin klo 18 Joensuun seurakuntakeskuksessa
  • Gospelkuoro Ilana, ohjaa kanttori Elina Vitri-Viitaniemi. Harjoitukset keskiviikkoisin klo 17.30 Noljakan kirkossa.
  • Ilontuojat-lauluryhmä. Lauluryhmä vierailee hoivakotien hartauksissa sekä yhteislaulutilaisuuksissa. Ryhmä kokoontuu harjoittelemaan noin kerran kuussa. Tied. Elina Vitri-Viitaniemi, p. 050 4311627.
  • Joensuun seurakunnan orkesteri, ohjaa Igor Lavrenchuk. Harjoitukset maanantaisin 18 ja torstaisin klo 16.30 Joensuun seurakuntakeskuksessa.
  • Toivevirsiä-yhteislaulutilaisuudet keväällä 2024: 25.1, 22.2, 21.3, 25.4.
Keskipäivän-konsertit mainos, keskiviikkoisin klo 12-12.30 Joensuun ev.lut. kirkossa, vapaa pääsy.

kanttori
Joensuun seurakunta