Iltapäiväkerho koululaisille

Järjestämme Pielisensuun seurakunnassa koululaisten säännöllistä iltapäivätoimintaa Joensuun kaupungin kanssa tehdyn avustussopimuksen mukaisesti. Kerhot tarjoavat valvottua toimintaa ensimmäistä kouluvuottaan käyville lapsille. Myös kakkosluokkalaisia otetaan kerhoihin, jos paikkoja jää täyttämättä ekaluokkalaisilta.

Iltapäiväkerhot toimivat kaikkina arkikoulupäivinä klo 16 saakka. Kerhomaksu on 1.8.2023 130 € /kk. Kerhoissa lapsille on tarjolla monenlaista kiinnostavaa tekemistä ja kehitystä tukevaa toimintaa. Ulkoilemme päivittäin ja tarjoamme lapsille välipalan.

Päätökset syksyn 2024 paikoista näkyvät Wilmassa 3.5.

Vastaa lyhyeen käyttäjäkyselyyn. Kehitämme toimintaamme palautteen perusteella. Tästä kyselyyn.

Haku lukuvuodelle 2024-2025

Lukuvuoden 2024-2025 hakuaika on päättynyt.

Toimintaan haetaan sähköisesti Wilman kautta. Jos Wilman käyttö ei ole mahdollista, voi hakemuksen tehdä paperilomakkeella. Lisätietoja ja hakemuslomake löytyy osoitteesta www.joensuu.fi/iltapaivatoiminta.

Hakuajan jälkeen tulleet hakemukset otetaan jonoon, mutta paikat arvotaan hakuajan puitteissa tulleiden hakemusten joukosta ja myöhästyneet hakemukset lisätään jonon loppuun. Arvonta suoritetaan, jos hakemuksia on enemmän kuin jaettavia paikkoja.

Iltapäivätoimijat laativat joka lukuvuodelle toimintasuunnitelman toimitettavaksi kaupungille.
Lue kuluvan lukuvuoden suunnitelma tästä.

Kerhopaikat ja ohjaajien puhelinnumero

Kerhot ovat auki ja puhelimet tavoittavat klo 12-16

Lapsen käsi tiputtamassa punaista pelilätkää Neljän suora -pelin pelitelineeseen.

Kysy lisää

varhaiskasvatuksen ohjaaja